Anticiperen of reageren in de 4de Industrialisering?

Anticiperen of reageren in de 4de Industrialisering? Het aantal grote en kleine stippen op de horizon die beloven ons leven drastisch te veranderen is legio. Digitalisering, Artificial Intelligence, Big-Data, Globalisering, Robotisering, voor het gemak maar even samengevoegd onder Industry 4.0. Daarnaast allerlei politieke en sociale ontwikkelingen. Nu is verandering niet nieuw en kunnen we gelukkig [...]

2018-07-12T09:46:20+00:00Reacties uitgeschakeld voor Anticiperen of reageren in de 4de Industrialisering?

Van klant naar Ambassadeur, alleen dan ben ik tevreden

Van klant naar Ambassadeur, alleen dan ben ik tevreden Oplossingen aandragen, waar de klant zelf echt beter van wordt en er continu naar te streven zijn / haar verwachtingen te willen overtreffen met de juist sa-les mindset. Pas als dat gelukt is, is er spraken van een win-win en alleen dan ben ik pas tevreden. [...]

2018-05-15T21:22:55+00:00Reacties uitgeschakeld voor Van klant naar Ambassadeur, alleen dan ben ik tevreden

Als accountmanagers hun target structureel niet halen wat kan een sales manager dan doen?

Als accountmanagers hun target structureel niet halen wat kan een sales manager dan doen? Amerikaans onderzoek (Salesfoundation 2017) stelt dat in 2016 tussen de 30% en 50% van de salespopulatie hun targets niet hebben gehaald en dat 80% van de salesorganisaties hun plannen niet hebben gerealiseerd. Los van het feit dat het om de Amerikaanse [...]

2018-05-15T21:07:16+00:00Reacties uitgeschakeld voor Als accountmanagers hun target structureel niet halen wat kan een sales manager dan doen?

Sales DNA

Een goede sales professional heeft Sales in zijn DNA of te wel zijn biologische identiteit zitten. Dit blijkt uit neurowetenschappelijk onderzoek. Vandaar dat Joint Partners in Sales als onderdeel van haar integrale werkwijze letterlijk kijkt naar het DNA van uw Salesprofessionals. Tijdens een intake brengen wij samen met u uw, strategische, commerciƫle, doelstellingen in kaart [...]

2017-09-08T12:47:52+00:00Reacties uitgeschakeld voor Sales DNA

Bedrijfscultuur, leiderschap en plezier zijn van invloed op prestaties van uw salesprofessionals

Om dit te bereiken zijn Sales, Service en Marketing onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar dat niet alleen, ook de bedrijfscultuur en leiderschap gaan hand in hand. In hoe verre worden uw Salesprofessionals geĆÆnspireerd? Krijgen zij vertrouwen? Vertrouwen is iets magisch. Het kan uw salesprofessionals vleugels geven om naar eigen inzicht hun doelen te kunnen bereiken. [...]

2017-09-08T12:47:21+00:00Reacties uitgeschakeld voor Bedrijfscultuur, leiderschap en plezier zijn van invloed op prestaties van uw salesprofessionals

Veranderende wereld en uw sales (organisatie)

Veranderende wereld en uw sales (organisatie) De wereld verandert in een hoog tempo als gevolg van de 4e industrialisering (digitalisering) en globalisering. We leven in een dynamische, onzekere, en complexe wereld, waarin zaken onvoorspelbaarder worden. Deze continue veranderende en sterk competitieve wereld stelt andere eisen aan organisaties en aan de competenties van uw medewerkers. Het [...]

2018-05-15T21:45:19+00:00Reacties uitgeschakeld voor Veranderende wereld en uw sales (organisatie)